Foutief berekende BTW

Beste dealer,

Zoals je weet zijn wij tussen Kerst en Nieuwjaar overgestapt naar een nieuwere versie van ons dealerportal. Hoewel het voor iedereen weer een nieuw aangezicht is, hebben we al veel positieve reactie ontvangen. Dank daarvoor.

Nieuw betekent vaak ook enkele kinderziektes en helaas ontkomen wij daar ook niet aan. Momenteel werken we hard om alles optimaal te laten werken. Één specifieke fout is echter niet meer terug te draaien:

Op orders die in de periode van 2 januari tot 20 januari zijn geplaatst kan mogelijk te weinig BTW berekend zijn door ons systeem. Voor dealers die per iDEAL betalen houdt dat in dat er mogelijk te weinig betaald is. De facturen worden gemaakt in ons boekhoudprogramma en daar is wel de juiste BTW berekend.

Als er sprake is van een betalingsverschil heb je hiervoor een herinnering ontvangen. We willen je vriendelijk vragen om het verschil wat vermeld staat op de herinnering aan ons over te maken via het betaalverzoek in de mail.

Je kan het bedrag op de herinnering simpel controleren door het totaal van de iDEAL-betalingen op je rekeningafschrift te vergelijken met het totaal van de factuur. Let op: de factuur is het PDF-document wat wij versturen vanuit administratie@doleweerd.nl. Niet je orderbevestiging.

Onze excuses voor het ongemak en we vertrouwen op je begrip.

Start chat
💬 Hulp nodig?
Hallo! ✋🏼Kunnen we je helpen?